Garantie en klachten

Garantie

Naar het e-mail adres waarmee je hebt besteld versturen we de verhuiscode van jouw domeinnaam, deel deze met niemand! Zorg dat dit een e-mail adres een veilige omgeving is zodat alleen jij de code kunt gebruiken om de domeinnaam te verhuizen, deze code is eenmalig te gebruiken en het is daarom voor ons niet mogelijk om hier garantie op te bieden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan kun je de klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.